Cha AM

Oj vilken dålig uppdatering vi har här!

Idag har vi iallafall varit på en utflyckt till den närliggande staden Cha Am! Vi hamnade först på stranden, där började de flesta att leta snäckor, krabbor och andra levande djur... Men inte jag och Erica, vi smet in på ett närliggande hotels poolområde och tillbringade mesta tiden där! Så mycket skönare!! :)

Runt middagstid letade Erica, Gunnar och Markus upp en tuktuk och åkte hem till Hua Hin igen(eftersom vi inte hittade någon duglig ätbar kost ... stekta gräshoppor osv var vi inte så sugan på..) Men jag, Lina, Johanna och Viktor stannade kvar, köpte b.la lite clementiner, pepsi och popcorn sen gick vi runt på nattmarknaden! Och den här marknaden var helt otroligt bra, super billigt, super mycket av allt och fina grejor (så pass billigt att vi inte orkade pruta ens!!! det säger mycket!)  Påvägen hem till Hua Hin visade vi varandra våra inköp/klipp, och det kändes som julafton!! Mycket köptes för lite pengar :)

Härligt väder idag igen, antagligen någRA som har bränt sig idag också! haha.
Nu ska jag upp till huset, dricka resorb och sen blir det läggdags för min del!

Ha det så bra!! :)
Lisa

Kommentarer
Postat av: Mamma Marie

Kul att de e nån som orkar uppdatera bloggen.....men jag fattar de e väl jääättevarmt !

Visst finns det en termometer på väggen vid ytterdörren, hur många grader är det egentligen ?

Va kul att ni har fått shoppat lite :) de verkar ni ju gilla....Va duktiga ni e på att smita in på hotellpoolerna, bra jobbat.



Nu ikväll ska vi till torget och fira alla OS medaljörer välkommen hem till Sverige, hoppas de blir kul.



Ha de fortsatt bra,kraaam Marie

2010-03-03 @ 17:08:07
Postat av: Anonym

Kul att de e nån som orkar uppdatera bloggen.....men jag fattar de e väl jääättevarmt !

Visst finns det en termometer på väggen vid ytterdörren, hur många grader är det egentligen ?

Va kul att ni har fått shoppat lite :) de verkar ni ju gilla....Va duktiga ni e på att smita in på hotellpoolerna, bra jobbat.



Nu ikväll ska vi till torget och fira alla OS medaljörer välkommen hem till Sverige, hoppas de blir kul.



Ha de fortsatt bra,kraaam Marie

2010-03-03 @ 17:08:45
Postat av: Anonym

opsan...de blev visst 2 samma lika......same same....sorry sorry. typiskt morzan....eh..

2010-03-03 @ 17:09:48
Postat av: po

hoppas ni har det bra allihopa jag vill se en bättre bild på gunnars mankini, så att jag har nåt att sätta upp på väggen.



2010-03-04 @ 00:58:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0