BANGKOK

HEJSAN! Nu 'r vi 'ntligen framme i bangkok allihopa!!
Vi kom hit inatt klockan 01.30, checkade in p[ hotellet och sov! Idag har vi letat oss fram till MBK (efter en l'skig taxi[ktur, vi gjorde det man absolut skulle undvika = [ka med taxis som k;r en till utvalda stopp p[ v'gen....!) Iallafall, MBK 'r stoort, har p[ bara n[gon timma k;pt p[ mig 2 par skor, en klocka och nu sitter jag hos fris;ren och ska g;ra slingor i h[ret!!

Ist'llet f;r en spegel framf;r mig har jag en dator!! :P Tv[ thail'ndare st[r och plockar h[r ur en ursnygg m;ssa jag har p[ mig.. Det 'r l'skigt, ingen av dom kan typ engelska, s[ jag 'r r'dd att jag kommer g[ h'rifr[n (snarare springa) gr[tandes och med gr;na slingor i h[ret..

De andra har g[tt vidare (vilse) bland aff'rerna. Ikv'll f[r vi se vad vi hittar p[, enligt Lina och Viktor 'r 3Dbio supercoolt s[ jag hoppas vi g[r p[ n[got s[nt ikv'll! :)

Ha det s[ bra! :)
// Lisa B

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha.....du e tuff du Lisa, spännande å se resultatet, de blir säääkert bra !

Kul å titta på en dator istället för en spegel....

Visst e de "litet" MBK ????...

Kramis från "mamma Marie"

2010-03-25 @ 14:28:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0