Va heeeende?

Hejsan! Markus här, IGEN! Klockan är 8 och jag tror många av de andra sover. Vaknade, kände att jag var tvungen att berätta om vår ganska... flippade kväll igår så jag begav mig ner till servicehuset och datorn. Dock hade det inte öppnat än så jag begav mig ut på en liten 40minuters promenad i flipflops och en tandborste i handen! Ganska ointressant promenad, såg typ 100 höns, 50 hundar och det var typ allt.

Kom tillbaks, det hade öppnat, wiihoo.

Okej, så, gårdagen. Eftersom vissa var lite öm och stram i kroppen så stannade vi hemma hela förmiddagen och bara chillade, lite pool, lite biljard, lite sånt. Sen skulle vi inte till stan för att uträtta lite småärenden och äta middag.

Vi käkade på sweden restaurant och för mig blev det laxfilé med stekt potatis! Sooooooom jag saknat laxfilé! Jag bör även tillägga att den måltiden var den dyraste jag ätit än så länge! HUNDRATIOSVENSKAKRONOR!!!!!!!! I den ingick en singha, en piná colada, en stooor portion lax och ganska mycket stekt potatis :D

Aja, sen splittade vi på oss, jag, gunnar, erica, johnna och lisa gick ner till stranden tillsammans med några öl och breezers för att chilla lite bara och Lina och Viktor gick in mot staden för att handla lite och sånt.

Vi kom ner till stranden och än så länge var allting lugnt. Det kom en trebent hund gående mot oss som var ganska fin, den la sig en bit ifrån oss så vi fyllde en påse med lite vatten och jag gav han min ena strumpa att leka med.

Fortfarande ganska lugnt. Men det var då ett litet hämndbegär började växa inom mig, hon hade ju faktiskt gett mina kära festkläder en ganska distinkt lukt av öl ett par kvällar tidigare. Men eftersom jag är en from själ så bara lät jag lite, lite, lite öl snudda hennes smalben....... och efter det eskalerade det bara.... 4 flaskor senare begravde vi stridsyxorna och gick ner till havet för att bada av oss. Bra idé.

Vi kom tillbaks till de andra och allt var frid och fröjd. Fram tills det att Gunnar skulle börja sprätta sand. Fortfarande dyblöta av det nyss tagna doppet var vi som täckta med lim för sandkornen. Det dröjde inte länge innan det såg ut som om det var en askkopp vi hade simmat i och inte havet. Pågrund av avsaknad av ork att bada igen så bestämde vi oss för att hitta en tuktuk hem så att vi kunde få tvätta av oss på riktigt.

Och det var väl typ det :D Kollade på kläderna jag hängt upp på tork och dom är fortfarande helt fulla med sand, oh lawdy.

Men jag kan meddela att jag fått tillbaks någon form av naturlig färg i ansiktet i alla fall. Och lite skinn på näsan har jag fått igen också (HE HE HE, funny joke dude).

Nae, morgondopp nu, ciao! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0