t( o.o)==O

Waddap! Markus här igen, ensam vaken. Igår var vi på stranden, badade nästan hela tiden gjorde vissa. Detta medförde att vissa fick lite fööööör mycket sol på sig. Så idag blir det nog skuggliggning.

Men jag ville mest bara dela med mig av något helt fantastiskt jag märkt. (Produkten av en liiiiite för händelsefattig morgon)

Om man tar den första bokstaven i de som är härs (vafan är det för ord, aja!) efternamn kan man skriva en alternativ stavning av ordet yesbox!

Jonsson, Ericsson, Sätter, Björklund, Olander, Kvarnlöf, Secher

JESBOKS

Och om man kastar om några av bokstäverna i Johanna Sätter kan man få receptet på en helt fantaaaastisk soppa.

Ärta, Soja.

Och om man kastar om bokstäverna i Gunnar Olander så kan man få till platsen där jag gillar att spendera myyycket tid.

O granna lund.

(Det här känns ohälsosamt, fatta vad 5 veckor till kommer göra med mig, prepare)

Morgondopp nu och sen väcka Lina så att hon inte blir vilding! :O

CIAO!

Kommentarer
Postat av: Q

hahaha! :D

2010-02-24 @ 09:05:02
Postat av: anna

Haha, du kommer att bli HELT obegripbar på 5 veckor till , min kära son! Sen så måste jag säga att det ser lovande ut med de tidiga morgnarna, vi får väl se till att de fortsätter när du kommer hem till kylan.

Kramar!!!

2010-02-24 @ 13:47:58
Postat av: Steven Lif

Haha, kul att se att det är fler som leker med anagram när man har tråkigt :P

2010-02-24 @ 14:02:25
URL: http://finalist.blogg.se/
Postat av: madde maxi

Viktor jag kommer till hua hin 16 mars

2010-02-24 @ 17:38:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0