SAND...

har jag overallt.. den vill inte forsvinna! tack markus!

har borjat marka av hur dalig jag ar pa att halla reda pa mina grejer. varenda gang jag ska ha nan av mina saker sa maste jag forst fraga alla dom andra 5000 ggr om dom har sett den och darefter leta i typ en halvtimme (sen hittar jag dom oftast pa golvet.......) ahh sjukt storigt

imorn ska vi aka till ett vattenfall (eller flera vattenfall var det nog..?) och bada! det ska bli skont att gora nat nytt nu, aven om det varit chiiiiillllllll hittills. tycker jag. fast vissa andra blev ju rastlosa efter 10 min vid poolen.........


nu ar jag och dom andra tjejerna pa lotus, ett stort kopcenter, och ska vaxla lite pengar och kopa lite saker.. killarna ar hemma i huset. slappisar


den har tanten sag vi pa stranden i forrgar:



hon var snygg tankte jag. ville bara saga det.


xoxoxoxoxooxoxox /Erica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0